Monday, April 13, 2009

私の旅行 [Watashi no Ryokou] / My Trip

As this is one way of me learning Japanese, I'm inviting any Japanese or person with Japanese skill out there to let me know if I do wrong in this writing. It will be very much appreciated! Thank you.

[Following writing contains Japanese font]

この旅行は私と父と母のです。ペマランとヨギャカルタは私たちの旅行先です。木曜日に行きました, 日曜日に還りました。とても疲れるですが面白いです。

Anyway,
few interesting photos from my trip:

1 comment:

Alex said...

この旅行は私と父と母のです。ペマランとヨギャカルタは私たちの旅行先です。木曜日に行きました, 日曜日に還りました。とても疲れるですが面白いです。

I try to repair a little but i am not confident in my japanese either.

この旅行は私と両親と参加しました。旅行中で私たちはヘマランとヨキャカルタを訪問した。木曜日に行って、日曜日に帰りました。とても疲れましたが面白かったです。